Hansı veb saytla Google-da yüksək yer tuta bilərəm?
Hansı Veb saytla Google-da yüksək yer tuta bilərəm?
Bir müddət sonra peşəkar vebsayt qiymətlərini araşdıranlar “Hansı saytı Google-da və ya birinci səhifədə daha yüksək tutacağam” sualına cavab axtarmağa başlayırlar.
İnsanların beynində bu problemin yaranmasının əsas səbəbi şirkətlərdən və ya sərbəst veb-dizaynerlərdən 500 ilə 50.000 TL arasında aldıqları fərqli veb səhifə qiymətləridir.
Veb səhifə qiymətləri arasındakı anormal qiymət fərqləri insanların ucuz veb-saytların Google-da yüksək yer tutmadığını qəbul etməsinə səbəb olur və yüksək qiymətli saytlar asanlıqla ilk səhifədə görünür.
Əvvəla, əmin ola bilərsiniz ki, Google veb dizayn üçün nə qədər pul ödədiyinizə əhəmiyyət vermir. Əgər onu maraqlandıran bir şey varsa, o da veb-saytın müştərilərinin (axtarış motoru istifadəçilərinin) nə dərəcədə razı olmasıdır.
Google-da daha yüksək yer tutacaq bir vebsayta sahib olmaq istəyirsinizsə, Google-un iş məntiqini bilməlisiniz.
Yalnız bundan sonra sizə lazım olan vebsayt xüsusiyyətlərini (və sonradan həyata keçirməli olduğunuz strategiyanı) öyrənəcəksiniz.
İndi gələk Google-un sıralama zamanı diqqət yetirdiyi ən vacib SEO meyarlarına:
1. Dəqiq və Orijinal Məzmun
Axtarış motoru istifadəçilərinin axtardıqlarını verməlisiniz. Google-da “ucuz smartfonlar” axtaran istifadəçiyə iPhone səhifənizi göstərə bilməzsiniz.
Yəni alma axtarana alma, armud axtarana armud ver.
Amma bu arada alma ilə bağlı səhifənizi yaradarkən alma, onun faydaları, fotoşəkilləri və harada yaxşı bitdiyi, tərkibindəki vitaminlər, həftədə neçə dəfə və necə böyüdüyü barədə A-dan Z-yə qədər ən doğru və orijinal məlumatları əldə edə bilərsiniz. hansı saat qurşağında istehlak edilməlidir, mütəxəssislərin fikirləri, videolar, qısaca. İstifadəçini məzmununuzla o qədər doyurun ki, onlar sizdən sonra başqa sayta getməyə ehtiyac duymasın.
Unutmayın ki, SEO-nun ən vacib sütunu məzmundur. Düzgün və orijinal keyfiyyətlərə malik məzmunun orijinallığı mübahisə edilə bilməz.
Eskiz, reallığa uyğun olmayan, surətlə yazılmış, qısa, mənasız, ziddiyyətli, qeyri-adekvat məzmunla oxucunu qane etmək mümkün deyil. Açar sözlərdən istifadə etməklə həm faydalı, həm də faydalı məlumatlar qarşı tərəfə çatdırılmalıdır. Bununla belə, məzmun açar sözlərlə yükləndiyi üçün onu sıxışdırmaq və çətinləşdirmək yenə də mənasız bir bütünə uyğunlaşacağından, Google sıralama zamanı saytınızı aşağı sıralara endirə bilər.
Sıralama zamanı Google eyni və ya oxşar məzmunun başqa bir vebsaytda (kopya) olub olmadığını yoxlayır. Digər tərəfdən, dilin orfoqrafiya qaydalarına əməl olunması məzmunun daha keyfiyyətli təqdim olunmasında təsirli olur. Məzmunun dolğun və mənalı bir kompozisiya yaratması vacibdir. Ayrılmış və ayrı-ayrı məzmunun semantik bütövlüyü də zəifdir. Əgər məzmununuz oxucu üçün kifayətdirsə, həmin şəxs saytda qalır və başqa sayta daxil olmur. Google öz sistemi ilə daha çox vaxt sərf edən və ya yenidən qayıdan saytların reytinqini dəyişə bilər. Açıqca qeyd etmək lazımdır ki, məzmun, keyfiyyət və orijinallıq nə qədər çox olarsa, saytın keyfiyyəti də bir o qədər yaxşı olar.
2. Sürətli və Güncel SEO Veb saytı
İndi keçək ikinci vacib məsələyə. İstifadəçilər bunu çox yaxşı bilirlər; Oxşar məzmun təklif edən bir çox sayt var (məhsul, xidmət, məlumat...). Saytlardakı texniki seo xüsusiyyətləri eyni məzmun dəyərinə malik iki sayt varsa məna verir. Başqa sözlə, saytınızın keyfiyyəti və seo xüsusiyyətləri nə qədər yüksək olsa da, ekvivalent məzmun təklif etməsəniz, rəqibinizə qalib gəlmək çətindir. Bəs siz necə fərq qoyursunuz? Sürət, mobil uyğunluq, daha yaxşı istifadə rahatlığı, proqram təminatı və digər seo texnikalarının daha müasir və yüksək səviyyəli olması kimi amillərlə rəqiblərinizi qabaqlayacaqsınız.
Veb saytların mobil uyğunluğuna diqqət yetirmək lazımdır. Müasir internet əsrində istifadəçilərin əksəriyyəti mobil vasitəsilə qarşılıqlı əlaqə qurur. Mobil uyğun veb-saytları veb-sayt istifadəçilərinin baxış vəziyyətinə görə faydalı adlandırmaq olar. Mobil uyğun veb-sayt da istifadəni artıracaq.
3. Brend məlumatlılığı
Deyək ki, hər iki rəqib saytın xüsusiyyətləri və məzmunu eyni keyfiyyətə malikdir. Sizcə ilk sırada hansı sayt olacaq? Brend məlumatlılığı yuxarıda qeyd etdiyimiz xüsusiyyət qədər vacibdir. Brend şüurunuza əlavə etdiyiniz hər şey SEO olaraq sizə geri qayıdacaq. Axtarış sistemlərində nə qədər çox insan biznesinizi axtarırsa, sosial medianız bir o qədər yaxşı qeyd edir. Yəni insanlar sizə zəng etsin, haqqınızda danışsın, səhifənizi başqa saytlarda paylaşsın, dostlarına tövsiyə etsin. Bütün bunlar sizi axtarış motorlarında seo balı kimi qaytaracaq.
4. SSL Sertifikatının istifadəsi (Https)
2017-ci ildə aparılan araşdırmalara görə, Google axtarış sisteminin nəticələrində və səhifədə ilk sırada görünən internet saytlarının əksəriyyətinin https-dən istifadə etdiyi nəticə məlum olub. Https əvvəlcə saytınızın təhlükəsizliyini təmin etmək üçün yaradılmışdır.
Google, https olmayan
Səhifələrin təhlükəsiz olmadığını bildirdi. 2017-ci ildən bəri baş verən dəyişikliklər nəticəsində https istifadə edən səhifələrdə 'təhlükəsiz' ifadəsi var; Https olmayan veb-saytlar "təhlükəsiz deyil" kimi qeyd olunur.
Https mühüm qoruma və nəzarət qalxanıdır. Əgər https veb-saytda düzgün yaradılmayıbsa, o, həmin saytda çoxlu dublikat səhifə problemləri yarada bilər. Buna görə də, səhifələrin düzgün istiqamətləndirilməsi vacibdir. Bilməlisiniz ki, https sıralamada vacib SEO meyarıdır.
5. İstifadəçi Təcrübəsinin Təkmilləşdirilməsi
Sıralamağa birbaşa təsir edən ən mühüm SEO meyarı istifadəçi təcrübəsidir. Veb saytınızdakı istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq səylərini heç vaxt laqeyd yanaşmayın. Bu, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün ilk addım olaraq veb saytınızdakı məzmunu redaktə etmək kimi qəbul edilə bilər.
Veb saytınızdakı məzmunu yeniləyə, uzunluğunu artıra və ya yenilərini əlavə edə bilərsiniz. İstifadəçilərin böyük əksəriyyəti zəif məzmunlu vebsaytlarda daha az vaxt keçirir.
Digər tərəfdən, saytın tərtibatı da istifadəçi təcrübəsinə təsir göstərir. Mürəkkəb və çoxlu alt başlıqları olan veb-saytlardan istifadə etmək də çətindir. Yüksək istifadəçi təcrübəsi olan veb saytlarda saytın tərtibatı da sadə və başa düşülən şəkildə tərtib edilir.
İstifadəçi təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi də Seo infrastrukturunuzu təkmilləşdirən meyar kimi önə çıxır. İstifadəçi təcrübəsi istifadəçilər və veb-saytın birlikdə çəkilməsinə bənzəyir. Nə qədər gözəl çəksən də. Şəklin özü pisdirsə, istifadəçilər o şəkli sizinlə çəkməyəcəklər. Şəkil yaxşı olmalıdır ki, istifadəçilər iştirak edə bilsinlər.
6. Keyfiyyətli və Etibarlı Backlink
Google SERP nəticələrində yaxşı yer tutmaq istəyirsinizsə, düzgün, keyfiyyətli və müvafiq linklərdən istifadə etməlisiniz. Link olmadan uğurunuzu möhkəmləndirmək mümkün deyil.
Bəlkə də SEO sıralama meyarlarından ən həssası əlaqəli link əldə etməkdir. Hər kəsin oxuya biləcəyi və paylaşa biləcəyi məzmun yaratsanız, praktik şəkildə bağlantılar əldə edə bilərsiniz. İstifadəçilərlə söhbət əhval-ruhiyyəsində danışan kimi məzmun yaratmalısınız. Məzmununuz nə qədər qənaətbəxş və əhatəli olsa, bir o qədər yaxşıdır.
Digər tərəfdən, siz temalı lövhələr, qrafiklər və infoqrafika yarada və təsirli və maraqlı bir performans əldə edə bilərsiniz. Bu şəkildə, əlaqəli link qazancınız da arta bilər. Siz sənayenin aparıcı şirkətləri haqqında videolar hazırlayıb paylaşa bilərsiniz.
Amma birinci siz...
Fikrinizi təsvir edin. Nə qədər çox detal bir o qədər yaxşıdır. Bundan sonra nə olacaq: biz 3 iş saatı ərzində cavab veririk; birlikdə layihənizi tez zənglə müzakirə edirik; POA-dan gözəl bir təklif alırsınız.