Domain Authority nədir və onu necə artırmaq olar?
Bu gün bir veb saytın keyfiyyətini müəyyən etməyin bir çox yolu olsa da, ümumi qiymətləndirmə üçün ümumi istifadə edilən SEO ölçülərindən biri Domain Authority nədir və onu necə artırmaq olar? sualına cavab verərək izah edirik.
Domain Authority (DA) qaydaların və standartların tez-tez dəyişdiyi bir metrik oyununa çevrilmiş SEO-da nə qədər yaxşı olduğunuzu anlamağa və rəqiblər arasında yerinizi tutmağa kömək edən komponentlərdən biridir. Google-un rəsmi göstəricisi olmamasına baxmayaraq, DA zamansız bir "reputasiya şkalası" olaraq qəbul edilir.
Domain Authority (DA) nədir?
IN; Bu, axtarış motoru nəticələri səhifəsində (SERP) bir veb sayt sıralamasının ehtimalını proqnozlaşdırmaq üçün MOZ tərəfindən hazırlanmış bir metrikdir. 0-100 arası dəyərlər təklif edən bu metrik üçün xalınız nə qədər yüksək olarsa (100-ə yaxın), SERP-lərdə yüksək yer tutma ehtimalınız bir o qədər yüksək olar. Buradan veb saytınızın nə qədər etibarlı olduğu və əksinə; Veb saytınız nə qədər etibarlıdırsa, DA balınız bir o qədər yüksək olacaq.
Məlumdur ki, MOZ tam açıqlamasa da, DA hesabı üçün geri keçidlərin sayı, keyfiyyəti və uyğunluğu kimi amillərdən istifadə edir. Təsəvvür edə bildiyiniz kimi, yalnız Amazon və Facebook kimi böyük brendlərin çoxlu keyfiyyətli geri keçidlər əldə etməyi bacaran və güclü marketinq strategiyalarından istifadə edən saytları yüksək DA ballarına malikdir.
Google-dan John Mueller, DA-nın keçmiş illərdə SERP sıralamalarını müəyyən etmək üçün istifadə edilən Google alqoritmlərindən biri olmadığını bildirsə də, müxtəlif araşdırmalar zamanla DA ilə veb sayt sıralamaları arasında yüksək korrelyasiya olduğunu göstərmiş və bu mövzuda müzakirələr davam etmişdir. Ahrefs tərəfindən aparılan bir araşdırma, DA və açar söz üçün sıralama arasında əhəmiyyətli bir əlaqə tapdı. Aşağıdakı ifadələrdə John Mueller; O qeyd edib ki, Google-un MOZ-un DA metrikası ilə oxşar xüsusiyyətlərə malik domen metrikasına malikdir, lakin geri bağlantılar avtoritet balını təyin etmək üçün yeganə meyar deyil.
IN; Daha çox açar sözlər üçün sıralanma şansını artırmaqla yanaşı, rəqib təhlili üçün də faydalıdır. Nəzərə alınmalı olan şey, SERP-də performansın təhlili üçün yalnız DA-nı nəzərə almaq əvəzinə, istifadəçi təcrübəsində təsirli olan digər ölçüləri nəzərə almaqdır.
Fərqli SEO şirkətlərinin öz kriteriyaları və fərqli adları ilə təklif etdiyi DA alternativləri də veb saytların keyfiyyətini qiymətləndirmək üçün geniş istifadə olunur. Bu ölçülər Ahrefs tərəfindən Domain Rating və SEMrush tərəfindən Authority Score adlanır ; O, geri keçid keyfiyyəti və kəmiyyətindən istifadə edir və DA kimi vaxtaşırı yenilənir. Bu üç göstərici üçün ballar dəyişir və üçü bir-birini əvəz edə bilməz, lakin performansınızı rəqiblərinizlə və ya veb saytın etibarlılığı ilə qiymətləndirmək üçün onları nəzərdən keçirməyə dəyər.